2 Eylül 2012

BAŞARI ÇALIŞMAKTAN İSTEMEK TUTKUDAN - BATU ÇOŞAR İREN TÜRKKAN



"15 Ağustos 2012 tarihinde Almanya’nın Stuttgart kentinde yapılan Dans Sporu (Latin&Standart) branşı Yıldızlar II yaş grubu German Open Şampiyonasında sporcularımız Taha Batu COŞAR-İren TÜRKKAN çifti 198 çift arasından sıyrılarak finalde mücadele etmiş ve 5. olmuşlardır.
Aynı yarışmaya katılan diğer sporcularımızdan Özgün DOĞAN-Nursen ÖZHAN çifti 110.ncu, Sinan ÖZCAN-Damla KÖKEN çifti ise 131.nci olmuşlardır.

Tüm sporcularımızı kutluyor, Başarılarının devamını diliyoruz."
 
Her yerde yazan herkesin kopyalayıp yapıştırdığı metin bu. Bu kadar az, kısa olmamalı aslında.. Başardıklarının ne büyük bir olgu olduğunun, sanki herkes yeterince farkında değil gibi geliyor bana.. Sanki her Avrupa şampiyonasında finale kalıyormuşcasına bir kuru tebrik. 8 yıldır emek veriyorum veli, anne olarak ve evet bu çocuklarla bende gurur duyuyorum ve ne yalan söyleyeyim gayet insani bir duygu ile çok hafifte kıskanıyorum. 8 yıldır partner sorunları, İstanbulun lojistik kabusu, eğitimdeki dehşet yaptırımlar bizi bu seviyeye getiremedi. O yüzden bu çocukların üzerinde emeği olan başta antrenörleri İpek Yavuzer' e annelerine, babalarına canı gönülden teşekkür ediyor ve tebriklerimi sunuyorum. Umuyorum daha çok başarılarına tanık oluruz. Tüm tutkuyla ve azimle çalışan çocuklarımızın, gençlerimizin, yetişkinlerimizin çok iyi dereceler alacağına inanıyorum.


 
Dünyanın bu en prestijli dans arenası ve başarısı German Open  ve bunun gibi, olan biten bir çok etkinlik düzenli olarak basın bültenleri ile servis edilmeli. TDSF bundan vazgeçmemeli. Ajanslar yayınlasın yayınlamasın, tüm olanlar başarılar katılanılan tüm uluslararası yarışmalar gönderilmeli. Bir yazmazlar, iki bakmazlar, üç atarlar sonunda bu TDSFde ne oluyor bu haber ne ola ki diye bir gün elbet ajansa geçerler.
 
İnanın hayatda, bazen böyle kazanılıyor. İnatla...
 


Benim bu tebriği bu kadar geç yazabilmemim sebebide fotoğraf arşivimden bu şekerlerin fotoğraflarını bir tür kolajlayamamdı. Şükür başardım.

Hiç yorum yok: