8 Mart 2010

DÜNYA KADINLAR GÜNÜNDE ATAMA ve BABAMA SAYGILARIMLA

Dünya kadınlar günümü,  Atamızı ve babamı saygıyla, sevgiyle anarak kutluyorum. Toplumda bir kadını kadın yapan, kadına saygıyla sevgiyle yaklaşan, kanun koyucu ve babalarıdır. Atamızın kadın haklarına  ve kadına verdiği önem için, hepimiz O'na minnettarız. Ben babama da minnettarın. Çok şükür halen sağ.. 1978 gibi bir yılda her türlü ekonomik ve siyasal olumsuzluğa rağmen, kız çocuk demeden baleye taşıyan babamdı. 1987 de pek çok erkek çocuğun gönderilmediği  ( uzak, yaş küçük, vs bahanelerle ) dünyanın diğer ucundaki Asya Dans Festivaline sorgusuz beni yollayan da babamdı. Üstelik o tarihte telefonlaşmak bile nerdeyse imkansızdı..


Aydın bir ATA, aydın bir baba beni bugün, aydın bir işkadını, aydın bir anne, aydın bir sanatsever , vatansever yapmıştır.


Kızlarına değer veren, kızlarını seven, kızlarını kadın olacak diye değil insan olacak diye yetiştiren tüm babaların dünya kadınlar gününü ellerinden öperek kutluyorum..

Hiç yorum yok: